p align="center"> تبلیغات

وبلاگ-کد لوگو و بنر

سازنده تابلوهای تبلیغاتی

وبلاگ-کد لوگو و بنر

دریافت کد همین آهنگ

حجاب


کنار خیابان یا درون باغچه؟؟

مسئله حجاب یکی از مسائلی است که در دین مبین ما بسیار به آن تاکید شده و آن را باعث حفظ بنای خانواده و همچنین پیشگیری کننده ی از بسیاری گناهان می داند. برای درک اهمیت حجاب می توان دو گل را مثال زد که یکی توسط شهرداری در کنار خیابان کاشته شده و دیگری درون باغچه ای در یک خانه هر دو این گلها زیبایی خاصی دارند.

گلی که در کنار خیابان است زیبایی های خود را به همه هدیه می دهد و مردم هم به او خیلی توجه می کنند. امااین توجه به ضرر اوست چه بسیار افرادی او را ببویند، به او دست بزنند حتی بعضی ها هم ممکن است به او آسیب برسانند. هیچکس به فکر تنهایی های او، غصه های او نیست همه می خواهند تا می توانند از زیبایی او استفاده کنند و بعد او را رها کنند و بروند. اما گلی که در باغچه یک خانه کاشته شده زیبایی خود را فقط به ساکنان همان خانه هدیه می دهد. و ساکنان خانه گلی به خانه آنها زیبایی می بخشد را به آن آسیب نمی رسانند. به فکر سرما و گرمای آن هستند به طور مرتب بهش رسیدگی می کنند و او را از آسیب ها دور نگه می دارند.

افرادی که حجاب خود را رعایت نمی کنند و موقع آمدن و به کوچه و خیابون همه مدل آرایشی می کنند همانند آن گل کنار خیابان هستند که زیبایی خود را می خواهند به همه نشان دهند. اما اینها باید بدون همه این افراد که اطرافشون هستند هیچکدام به فکر او نیستند و فقط به فکر اینند که از او استفاده کنند و بعد او را رها کرده و بروند. اما زنان با حجاب همانند آن گلی که در باغچه است هستند. درسته که افراد کمی به او نگاه می کنند اما همین افراد به فکر او هستند و سلامتی و شادابیش را می خواهند و از او به بهترین نحو مراقبت می کنند.

اینم باید گفت که اگر بخوا نیه دسته گل درست کنن هیچ وقت از گلهای کنار خیابون دسته گل درست نمی کنند چون اون گلها رو همه بهش دست زدند و پژمرده اش کردند اما گلی که در توی باغچه بوده هیچکس بهش دست نزده و اون رو واسه دسته گل انتخاب می کنند. پس ببین دوست داری مثل کردوم گل باشی کنار خیابان یا توی باغچه؟ انتخاب کن؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت20:45---31 فروردين 1392
دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم
1.همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطر ناکه با قدرت بگید.
2بلافاصله بس از گفتن فرار کنن!


سالی
ساعت14:44---20 اسفند 1391
سجادووووو اینکه کردم منم

سالی
ساعت14:07---19 اسفند 1391
شلوووووم
پول بده تا بگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 خرداد 1392 12:49 |- سجاد جمالزاده -|


ϰ-†нêmê§